Šį kartą nutarėme rimtai apžiūrėti ir sutvarkyti mašiną, kad jai netruktų nei Castrol 0W30, nei jokių kitokių dalykų. Kad važiuotų sklandžiai ir gražiai. Kodėl prireikė to? Nes nusprendėme, kad važiuosime į kalnus, į Bosniją, kurioje net 90 procentų reljefo yra kalnai. Ketiname pravažiuoti ir pro kitas Balkanų vietas – norisi, kad viskas veiktų sklandžiai, kad netektų kur nors sustojus verkti ir galvoti, ką dabar daryti, kaip grįžti namo, kai mašina užgeso.
Vidurių apžiūra
Pirmas dalykas, kurį ketinu padaryti, tai pateikti servisui automobilį būtent dėl tų visų vidurių apžiūrų. Tai dalykas, kurio pati negaliu pasidaryti, nes pusės dalykų ten nesuprantu, taip pat ir vyras nesupranta. Manau, kad reikia užtikrinti pakankamą kiekį Castrol 0W30, nuspręsti, ar gerame stovyje yra aušintuvai, žvakės, guoliukai, taip pat ir variklis. Viskas turi būti taip, tarsi gamintojas dabar duotų garantiją. Iš tiesų, garantijos aš labai norėčiau, o ypač kokio nors pasakymo, kad nutikus nenumatytoms situacijoms, atvažiuotų pas mus kokia nors pagalba kelyje. Deja, žinau, kad tose užsienio valstybėse yra ir labai prastos ekonominės situacijos, todėl negaliu tikėtis, kad ten apskritai kas nors bent ant virvės mane ištemps, jeigu tik kas nutiktų, dėl to ir noriu, kad mašina prieš išvažiuojant būtų maksimaliai sutvarkoma.
Padangų apžiūra
Toliau reikia gerai apžiūrėti padangas. Mes keliausime vasarą, tačiau noriu patarimo iš profesionalų. Vasarą Lietuvoje mes be baimės ir be vargo, ir be klausimų iš karto mautume vasarines padangas ir taupytume žiemines, kad tik jų per greitai ir per anksti nesudrožtume. Tačiau užsienyje gali visko būti. Juk Balkanų šalys yra labai kalnuotos, turime žinoti, ar galima ten važinėti su prastomis padangomis, ar galima sau leisti ten važiuoti su paprastomis vasarinėmis, ar reikia kažkokių kaip džipui, su tikrai storais protektoriais, su visomis apsaugomis, kiek tik jų būna. Taip pat manau, kad norėčiau, jog būtų ir padarytas ratų suvedimas, nes nuo to taip pat priklausys daug kelionės saugumo aspektų.
Bandymai važiuojant
Dar manau, kad reikėtų padaryti ir keletą testų. Testai galėtų būti daromi dėl stabdžių veiklos, taip pat dėl greičio matavimo. Pastebėjau, kad kartais mano spidometras rodo labai mažą greitį, tačiau lenkiame visus aplink. Kamuoja nuojauta, kad kažkas ten yra sugedę, o esant gedimui geriau į ilgas keliones nevykti.